Zapytanie ofertowe nr 1/2011
Hajnówka, dnia 10.02.2011 rok
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce
17-200 Hajnówka
ul. 11-go Listopada 24
Tel. fax. 85 682 20 11
Zapytanie ofertowe nr 1/2011
Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu systemowego „Sami sobie†realizowanego w 2011 roku, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce zaprasza do złożenia oferty cenowej:
LP |
Opis Przedmiotu zamówienia |
Cel
|
Wymiar ,ilość osób w grupie (beneficjenci ostateczni) |
Zakres tematyczny Szkolenia /wymagania |
Termin Wykonania zamówienia |
Termin składania ofert |
1. |
Usługa: kurs zawodowy : Wikliniarz |
Przygotowanie do pracy w zawodzie wikliniarz-plecionkarz. |
140h - 28 spotkań po 5 h dla grupy 27 os. |
Przygotowanie do wykonywania zawodu wikliniarz-plecionkarz. Materiały (druk, wersja elektroniczna ze wzorami, który będzie można wykorzystać w domu. Nauka wykonywania wyrobów z wikliny, o charakterze użytkowym i artystycznym. Zapewnienie materiałów do przeprowadzenia warsztatów. Konspekt zajęć. |
III - VI |
Do 4 marca 2011 |
2. |
Usługa: kurs zawodowy : Kucharsko-kelnerski ,Kuchnia regionalna i zdobnictwo potraw. |
Przygotowanie do pracy w zawodzie kucharz |
140h - 28 spotkań po 5 h dla grupy 30 os. |
Kucharz-kelner- przygotowanie do wykonywania zawodu z uwzględnieniem specyfiki regionu /wykorzystanie rodzimych dóbr natury np. runa leśnego. Zdobnictwo potraw. Zapewnienie materiałów na warsztaty. |
III - VI |
Do 4 marca 2011 |
3. |
Zajęcia rehabilitacyjno-terapeutyczne dla osób niepełnosprawnych |
Poprawa zdrowia osób niepełnosprawnych |
12 osób |
Zajęcia rehabilitacyjno-terapeutyczne dostosowane do grupy docelowej –konspekt zajęć
|
VI - X |
Do końca maja 2011 |
4. |
Szkolenie z psychologiem, asertywność i komunikacja, trening kompetencji i umiejętności społecznych |
Zdobycie niezbędnej wiedzy i praktycznych umiejętności komunikacji, asertywności i umiejętności społecznych ; zbudowania własnej wartości, podniesienia samooceny, poznania technik opanowania stresu.
|
4 spotkania po 4 h w grupach 30 i 27 osób |
Definicja i Model komunikacji, Bariery w komunikacji |
III |
Do 4 marca 2011 |
5. |
Szkolenie: aktywne poszukiwanie zatrudnienia, grupowe doradztwo zawodowe |
Nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych przy poszukiwaniu pracy. |
4 spotkania po 3h dla 2 gr-30os.i 27 os. |
-podstawowe usługi rynku pracy -wzory dokumentów aplikacyjnych, warsztaty praktyczne Konspekt zajęć
|
VIII - IX |
Do końca lipca 2011 |
6. |
Szkolenie: Trening: Poprawa i kreowanie własnego wizerunku |
Podwyższenie samooceny i wiary we własne siły poprzez wykreowanie własnego wizerunku. |
2 spotk. po 3 h dla 2gr.-30os.i 27 os |
Wypracowanie relacji miedzy etykietą a indywidualnymi cechami osobowości ,unikanie typowych błędów wizerunkowych |
VII - VIII |
Do końca czerwca 2011 |
7. |
Szkolenie: ABC przedsiębiorczości, nauka sporządzania biznes planu |
zmotywowanie Beneficjentów Ostatecznych projektu do założenia działalności gospodarczej, Zapoznanie z wymogami administracyjno - prawnymi założenia działalności gospodarczej. Wyposażenie w praktyczne umiejętności konkurowania na rynku pracy/usług. |
4 spotkań po 4 h dla 2 gr.-30os. i 27 os |
podstawowe akty prawne związane z rejestracją działalności gospodarczej; wybór formy organizacyjno – prawnej firmy; koncesje i zezwolenia związane z rozpoczęciem i prowadzeniem działalności gospodarczej, rejestracja działalności gospodarczej w Urzędzie gminy, w Urzędzie Statystycznym, w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, wyrobienie pieczątki firmowej, założenie konta bankowego, zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej w „Sanepid†zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej w Państwowej Inspekcji Pracy Podatki w małej firmie i zasady przygotowywania dokumentacji podatkowej Konspekt zajęć |
IX-X |
Do końca sierpnia 2011 |
8. |
Szkolenie: Jak pozyskiwać środki unijne i inne dofinansowania. |
Nabycie umiejętności z zakresu pozyskiwaniu funduszy strukturalnych na prowadzenie działalności gospodarczej.Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przy samodzielnym opracowaniu aplikacji; Nabycie umiejętności odnajdywania potrzebnych informacji z powyższego zakresu
|
4 spotkania po 4 h dla 2 gr.-30os.i 27 os. |
Logika projektowa oraz podstawy przygotowania projektu. Jak Wyszukać dotacje unijne – na realizację własnych pomysłów przy udziale środków unijnych. Konspekt zajęć |
IX - X |
Do końca sierpnia 2011 |
9. |
Szkolenie: Przeciwdziałanie alkoholizmowi i innym uzależnieniom. |
Podniesienie świadomości wśród beneficjentów o szkodliwości nadużywania alkoholu , skutki uzależnienia od alkoholu i narkotyków. |
2 spotkania po 3h dla 2 gr.-30os.i 27os. |
Podstawowe akty prawne związane z rozwiązywaniem problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii. Uzależnienia od alkoholu, objawy i diagnoza. Rodzaje picia problemowego oraz praca nad ograniczaniem picia szkodliwego skuteczne działania profilaktyczne , współuzależnienie. |
VII |
Do końca czerwca 2011 |
10. |
Usługa: Zapewnienie posiłku na szkoleniach |
Dożywianie beneficjentów |
Przygotowanie zestawów dla dwóch grup (27 osób i 30 osób) łącznie 20 spotkań Wskazanie-podanie ceny jedno zestawu.
|
kanapki, napoje kawa, herbata ciasto. |
III - X |
Do 4 marca 2011 |
11. |
Usługa: zapewnienie posiłków uczestnikom kursów zawodowych |
Dożywianie beneficjentów |
1596 posiłków 28 spotkań dla gr.po30os.+28spotkań dla gr.po27os.) Wskazanie-ceny za posiłek |
Przygotowanie obiadu ,dowóz, podanie, zapewnienie naczyń) |
III - VI |
Do 4 marca 2011 |
12. |
Usługa: Wypoczynek letni dla dzieci (pobyt, wyżywienie) |
Wypoczynek letni dzieci z elementami socjoterapii |
20 osób |
Oferta- zorganizowanie wypoczynku w górach lub nad morzem. Konspekt zajęć w tym kulturalnych i socjoterapeutycznych. |
VI - VII |
Do końca maja 2011 |
13. |
Usługa: Wynajem autokaru |
w celu dowozu i przywozu dzieci na wypoczynek letni . |
22 osób |
kontrola przed wyjazdem, |
VII - VII |
Do połowy czerwca 2011 |
14. |
Usługa: Wynajem autokaru . |
W celu dowozu( do i z Białegostoku) beneficjentów do teatru |
57 osób |
|
IX |
Do końca sierpnia 2011 |
15. |
Usługa Obsługa gastronomiczna Konferencja podsumowująca projekt |
Obsługa gastronomiczna konferencji |
80 osób |
Przygotowanie obiadu, dowóz, podanie i posprzątanie . |
XII |
Do końca listopada 2011 |
16. |
Usługa: Obsługa gastronomiczna imprezy. Konferencja promocyjna/tematyczna inaugurująca projekt |
Obsługa gastronomiczna konferencji |
80 osób |
Przygotowanie obiadu, dowóz, podanie i posprzątanie . |
II |
Do 16 lutego 2011 |
17. |
Usługa: Wykonanie(druk) materiałów promocyjnych |
Promocja projektu, EFS POKL |
ulotek-80, plakatów-10, naklejek-80, teczek -61,długopisów-80, notesów-61 |
usługa polegająca na wykonaniu materiałów promocyjnych z logo wraz z dostawą do siedziby zamawiającego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom . |
II - IV |
Do końca lutego 2011 |
I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dokładny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony zostanie z wykonawcą. Terminy wstępne wykonania według załączonego wykazu w tabeli.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna :
- być opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
- zawierać konspekt jeśli dotyczy bądź inne wymagania /zgodnie z załączoną tabelą w zapytaniu ofertowym/.
- zawierać uprawnienia, doświadczenie, dokumenty potwierdzające wykształcenie/uprawnienia
- zawierać proponowaną cenę brutto /za usługę bądź godzinę szkoleniową
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKÅADANIA OFERT
1. Oferty należy złożyć zgodnie z harmonogramem wskazanym w tabeli za pośrednictwem: poczty polskiej, elektronicznej na adres: mops_hajnowka@poczta.onet.pl , faksem na nr: 85 682 20 11, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Hajnówka 17-200, ul.11-go Listopada 24, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce. wraz z wymaganą dokumentacją. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 876 75 00.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem www.mops-hajnowka.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Oferty bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mops-hajnowka.pl
dodano: 2011-02-15 data modyfikacji: 2011-03-09 11:41:16 autor: