Zapytanie ofertowe nr 1/2011

 

 

 

 

Hajnówka, dnia 10.02.2011 rok

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce

17-200 Hajnówka

ul. 11-go Listopada 24

Tel. fax. 85 682 20 11

 

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/2011

 

Dotyczy: zapytania ofertowego na przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach projektu systemowego „Sami sobie” realizowanego w 2011 roku, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007–2013. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Hajnówce zaprasza do złożenia oferty cenowej:

 

 

 

LP

Opis

Przedmiotu

zamówienia

Cel

 

Wymiar ,ilość osób w grupie

(beneficjenci ostateczni)

Zakres tematyczny

Szkolenia /wymagania

Termin

Wykonania zamówienia

Termin składania ofert

1.

Usługa: kurs zawodowy : Wikliniarz

Przygotowanie do pracy w zawodzie wikliniarz-plecionkarz.

140h - 28 spotkań po 5 h dla grupy 27 os.

Przygotowanie do wykonywania zawodu wikliniarz-plecionkarz. Materiały (druk, wersja elektroniczna ze wzorami, który będzie można wykorzystać w domu. Nauka wykonywania wyrobów z wikliny, o charakterze użytkowym i artystycznym. Zapewnienie materiałów do przeprowadzenia warsztatów. Konspekt zajęć.

III - VI

Do

4 marca

2011

2.

Usługa: kurs zawodowy : Kucharsko-kelnerski ,Kuchnia regionalna i zdobnictwo potraw.

Przygotowanie do pracy w zawodzie kucharz

140h - 28 spotkań po 5 h dla grupy 30 os.

Kucharz-kelner- przygotowanie do wykonywania zawodu z uwzględnieniem specyfiki regionu /wykorzystanie rodzimych dóbr natury np. runa leśnego. Zdobnictwo potraw. Zapewnienie materiałów na warsztaty.

III - VI

Do

4 marca

2011

3.

Zajęcia rehabilitacyjno-terapeutyczne dla osób niepełnosprawnych

Poprawa zdrowia osób niepełnosprawnych

12 osób

Zajęcia rehabilitacyjno-terapeutyczne dostosowane do grupy docelowej –konspekt zajęć


 


 


 


 

 

VI - X

Do końca

maja

2011

4.

Szkolenie z psychologiem, asertywność i komunikacja, trening kompetencji i umiejętności społecznych

Zdobycie niezbędnej wiedzy i praktycznych umiejętności komunikacji, asertywności i umiejętności społecznych ; zbudowania własnej wartości, podniesienia samooceny, poznania technik opanowania stresu.

 

 

4 spotkania po 4 h w grupach 30 i 27 osób

Definicja i Model komunikacji, Bariery w komunikacji
Pozytywne nastawienie - filary poprawnej
komunikacji , Płaszczyzny komunikacji międzyludzkiej
Komunikacja werbalna, niewerbalna
interpersonalna a cechy osobowościowe, znajomość siebie i innych “Czytanie” mowy ciała, rozmówcy. Asertywność i empatia w komunikacji
Umiejętność odmawiania, odwaga i pewność siebie
Umiejętność przekazywania oraz przyjmowania konstruktywnej krytyki
Przedstawienie konspektu zajęć

III

Do

4 marca

2011

5.

Szkolenie: aktywne poszukiwanie zatrudnienia, grupowe doradztwo zawodowe

Nabycie praktycznych umiejętności niezbędnych przy poszukiwaniu pracy.

4 spotkania po 3h dla 2 gr-30os.i 27 os.

-podstawowe usługi rynku pracy
- informacji o zawodach i ogólnej sytuacji na rynku pracy
- możliwości uzyskania kwalifikacji zawodowych
- oczekiwań pracodawców w zakresie kwalifikacji zawodowych wymaganych od kandydatów do pracy
- możliwości podejmowania własnej działalności gospodarczej.

-wzory dokumentów aplikacyjnych, warsztaty praktyczne

Konspekt zajęć

 

VIII - IX

Do końca

lipca

2011

6.

Szkolenie: Trening: Poprawa i kreowanie własnego wizerunku

Podwyższenie samooceny i wiary we własne siły poprzez wykreowanie własnego wizerunku.

2 spotk. po 3 h dla 2gr.-30os.i 27 os

Wypracowanie relacji miedzy etykietą a indywidualnymi cechami osobowości ,unikanie typowych błędów wizerunkowych

VII - VIII

Do końca czerwca 2011

7.

Szkolenie: ABC przedsiębiorczości, nauka sporządzania biznes planu

zmotywowanie Beneficjentów Ostatecznych projektu do założenia działalności gospodarczej, Zapoznanie z wymogami administracyjno - prawnymi założenia działalności gospodarczej.

Wyposażenie w praktyczne umiejętności konkurowania na rynku pracy/usług.

4 spotkań po 4 h dla 2 gr.-30os. i 27 os

podstawowe akty prawne zwiÄ…zane

z rejestracją działalności

gospodarczej; wybór formy organizacyjno – prawnej firmy; koncesje i zezwolenia związane

z rozpoczęciem i prowadzeniem

działalności gospodarczej,

rejestracja działalności

gospodarczej w Urzędzie gminy, w Urzędzie Statystycznym, w Urzędzie Skarbowym, w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych,

wyrobienie pieczątki firmowej, założenie konta bankowego, zgłoszenie rozpoczęcia działalności gospodarczej w „Sanepid” zgłoszenie rozpoczęcia

działalności gospodarczej

w Państwowej Inspekcji Pracy

Podatki w małej firmie i zasady przygotowywania

dokumentacji podatkowej

Konspekt zajęć

IX-X

Do końca sierpnia 2011

8.

Szkolenie: Jak pozyskiwać środki unijne i inne dofinansowania.

Nabycie umiejętności z zakresu pozyskiwaniu funduszy strukturalnych na prowadzenie działalności gospodarczej.Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przy samodzielnym opracowaniu aplikacji;
Nabycie teoretycznej i praktycznej wiedzy potrzebnej przy sporzÄ…dzaniu biznesplanu;

Nabycie umiejętności odnajdywania potrzebnych informacji z powyższego zakresu


 

 

4 spotkania po 4 h dla 2 gr.-30os.i 27 os.

Logika projektowa oraz podstawy przygotowania projektu.
Warsztaty z praktycznego przygotowywania wniosku/biznesplanu.

Jak Wyszukać dotacje unijne – na realizację własnych pomysłów przy udziale środków unijnych.

Konspekt zajęć

IX - X

Do końca sierpnia 2011

9.

Szkolenie: Przeciwdziałanie alkoholizmowi i innym uzależnieniom.

Podniesienie świadomości wśród beneficjentów o szkodliwości nadużywania alkoholu , skutki uzależnienia od alkoholu i narkotyków.

2 spotkania po 3h dla 2 gr.-30os.i 27os.

Podstawowe akty prawne związane z rozwiązywaniem problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii. Uzależnienia od alkoholu, objawy i diagnoza. Rodzaje picia problemowego oraz praca nad ograniczaniem picia szkodliwego skuteczne działania profilaktyczne , współuzależnienie.

VII

Do końca czerwca 2011

10.

Usługa: Zapewnienie posiłku na szkoleniach

Dożywianie beneficjentów

Przygotowanie zestawów dla dwóch grup (27 osób i 30 osób) łącznie 20 spotkań

Wskazanie-podanie ceny jedno zestawu.


 

 

kanapki, napoje kawa, herbata ciasto.

III - X

Do

4 marca 2011

11.

Usługa: zapewnienie posiłków uczestnikom kursów zawodowych

Dożywianie beneficjentów

1596 posiłków 28 spotkań dla gr.po30os.+28spotkań dla gr.po27os.) Wskazanie-ceny za posiłek

Przygotowanie obiadu ,dowóz, podanie, zapewnienie naczyń)

III - VI

Do

4 marca 2011

12.

Usługa: Wypoczynek letni dla dzieci (pobyt, wyżywienie)

Wypoczynek letni dzieci z elementami socjoterapii

20 osób

Oferta- zorganizowanie wypoczynku w górach lub nad morzem. Konspekt zajęć w tym kulturalnych i socjoterapeutycznych.

VI - VII

Do końca maja 2011

13.

Usługa: Wynajem autokaru

w celu dowozu i przywozu dzieci na wypoczynek letni .

22 osób

kontrola przed wyjazdem,

VII - VII

Do połowy czerwca 2011

14.

Usługa: Wynajem autokaru .

W celu dowozu( do i z Białegostoku) beneficjentów do teatru

57 osób

 

IX

Do końca sierpnia 2011

15.

Usługa Obsługa gastronomiczna Konferencja podsumowująca projekt

Obsługa gastronomiczna konferencji

80 osób

Przygotowanie obiadu, dowóz, podanie i posprzątanie .

XII

Do końca listopada 2011

16.

Usługa: Obsługa gastronomiczna imprezy. Konferencja promocyjna/tematyczna inaugurująca projekt

Obsługa gastronomiczna konferencji

80 osób

Przygotowanie obiadu, dowóz, podanie i posprzątanie .

II

Do 16 lutego 2011

17.

Usługa: Wykonanie(druk) materiałów promocyjnych

Promocja projektu, EFS POKL

ulotek-80, plakatów-10,

naklejek-80,

teczek -61,długopisów-80, notesów-61

usługa polegająca na wykonaniu materiałów promocyjnych z logo wraz z dostawą do siedziby zamawiającego, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom .

II - IV

Do końca lutego 2011

 

 

 

 

 

 

I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Dokładny termin wykonania przedmiotu zamówienia ustalony zostanie z wykonawcą. Terminy wstępne wykonania według załączonego wykazu w tabeli.

 

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna :

- być opatrzona pieczątką firmową

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.

- zawierać konspekt jeśli dotyczy bądź inne wymagania /zgodnie z załączoną tabelą w zapytaniu ofertowym/.

- zawierać uprawnienia, doświadczenie, dokumenty potwierdzające wykształcenie/uprawnienia

- zawierać proponowaną cenę brutto /za usługę bądź godzinę szkoleniową

 

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferty należy zÅ‚ożyć zgodnie z harmonogramem wskazanym w tabeli za poÅ›rednictwem: poczty polskiej, elektronicznej na adres: mops_hajnowka@poczta.onet.pl , faksem na nr: 85 682 20 11, kuriera lub też dostarczona osobiÅ›cie na adres: Hajnówka 17-200, ul.11-go Listopada 24, Miejski OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej w Hajnówce. wraz z wymaganÄ… dokumentacjÄ…. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 876 75 00.

2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem www.mops-hajnowka.pl

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Oferty bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.

5. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mops-hajnowka.pl

 

 

 

 

dodano: 2011-02-15       data modyfikacji: 2011-03-09 11:41:16       autor:

Strona internetowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hajnówce
utworzona w ramach projektu systemowego "Sami sobie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki